1 Ağustos 2013 Perşembe

Maskeli Süvari filmi - Maskeli Süvari filmi izleyenlerin yorumu




5 Temmuz 2013 tarihinde vizyona giren Maskeli Süvari filminde başrolleri Johhny Depp ve Armie Hammer paylaşıyor. Filmin konusu ise vahşi batıda insanların kalbini yiyerek nam salmış azılı bir haydut olan Butch Cavendish'in idama götürülmek üzereyken kaçırılıp peşine takılan bölge süvarilerini pusuya düşürülüp öldürmesi ve savcı John Reid'in abisinin intikamını almak istemesini ve bu yolda Kızılderili Tonto'nun ona yardım etmesini anlatan hikayesidir.

Maskeli Süvari ( The Lone Ranger ) filmine Johnny Depp hayranı olduğum için hevesle gittim, fakat Johnny Depp filmdeki karakterinin adı Kızılderili Tonto'yu Karayip Korsanları filmindeki rolünden sıyrılamadığını gördüm. Jack Sparrow un yürüyüşü bile Tonto'yla aynıydı.

Filmin ikinci yarısında ise senaryonun gereksiz uzatılmasıyla iyice sıkıcılaşan film yüzünden hayal kırıklığı yaşadım. Filmle ilgili gişedeki başarısızlığın sebebini de anlamış oldum.
Ama her ne olursa olsun Johhny Depp'e hayranlığım azalmadı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder